HUOLTO JA YLLÄPITO
PITÄVÄT HOMMAN
KASASSA.

Huoltopalvelu mahdollistaa huolettoman asiakaskokemuksen. Vasteaika ilmoitukseen voidaan räätälöidä tarpeisiisi sopivaksi esimerkiksi seuraavaksi päiväksi. Huollon tilaaminen voidaan integroida myös osaksi tilavarausjärjestelmää. Tilavarausnäytölle integroidaan painike ”Tilaa huolto”. Painiketta painamalla järjestelmä lähettää huollolle välittömästi viestin huollon tarpeesta. Huollettava huone poistuu varausjärjestelmästä huollon ajaksi automaattisesti.

Huolto­sopimus 36kk sisältää:

  • 24/7 puhelinpalvelu
  • Sähköpostipalvelu
  • QR-koodipalvelu
  • Huoltoportaalin käyttö
  • Huoltokäynnit
  • Kausi- ja vuosihuollot
  • Varaosat

Vuosihuolto sisältää laitteiden silmämääräisen tarkastuksen, toiminnan testauksen, ohjelmistopäivityksen sekä raportin.

Puhelinpalvelun lisäksi käyttäjän on mahdollista tehdä vikailmoitus skannaamalla esimerkiksi kännykän kameralla QR-koodi, joka on sijoitettu sovittuun paikkaan huoneeseen tai laitteistoon. QR-koodin skannaaminen avaa huoltoportaalin sivun, josta huollon tilaus tapahtuu kätevästi yhdellä napin painalluksella. Huolto saa tästä ilmoituksen välittömästi ja huoltotiketti muodostuu.

Huoltoportaalissa asiakkaalla on mahdollisuus tarkastella laitekantaa, laitekohtaista EAN-koodikantaa sekä huoltohistoriaa kätevästi verkosta. Huoltohistoriasta selviävät laitteille tehdyt huollot, ostopäivämäärä, takuuaika sekä sovitut kausihuollot.

Huoltopalvelu tekee tilanhallinnasta sinulle helppoa ja nopea reagointi selvittää ongelmat aikaa tuhlaamatta.

Onko sinulla huoltosopimus? Onneksi olkoon.