Huolenpitopalvelut ja helpdesk
Asiakkaidemme arjen toimivuus kaikissa tilanteissa on meille sydämen asia. Elämä yllättää aina ja me tahdomme olla varmistamassa että tekniikka ei petä silloin kun sitä tarvitaan eniten.
Pidämme sinusta ja investoinnistasi hyvää huolta
Huolenpitopalvelumme tekevät tilojen sekä laitteiden hallinnasta helppoa ja mahdollistavat huolettoman asiakaskokemuksen. Palvelu räätälöidään asiakkaan tarpeen mukaisesti, tarvittaessa tilakohtaisella tasolla.
Helpdesk-tukipalvelumme auttaa huoltojen, päivitysten, yhteensopivuushaasteiden ja muiden teknisten mutkien oikaisemisessa. Palvelu voidaan skaalata juuri sopivan kokoiseksi, riippuen oman ratkaisusi kriittisyydestä ja järjestelmäarkkitehtuurista.
Huolto- ja elinkaaripalvelumme tuotetaan omalla koulutetulla ja asiantuntevalla henkilökunnallamme. Myös puhelinpalvelumme poikkeaa perinteisestä call center tyyppisestä tuesta, sillä olipa yhteydenottotapa mikä tahansa, sinua palvelee aina oma asiantunteva henkilökuntamme huoltopäällikkömme johdolla.
Palvelun vaste-ajat ja palveluperiaatteet räätälöidään vastaamaan tarvettasi.
Huolto- ja elinkaaripalveluun on mahdollista sisällyttää:
- Priorisoitu puhelinpalvelu
- Sähköpostipalvelu
- QR-koodipalvelu
- Huoltokäynnit
- Kausi- ja vuosihuollot
- Takuuvaraosat
4business on vain puhelinsoiton päässä ja sopimusasiakkaanamme saat apua heti kun sitä tarvitset! Sovitaan yhdessä palvelupaketti joka sopii tarpeisiisi.
Löydä yhteyshenkilö
Asiantuntijamme ovat valmiina palvelemaan sinua!
Lähetä viesti
Lähetä meille viesti ja autamme sinua pian!
Soita nyt
Soita ja sovitaan tapaaminen!