Avotoimistot
Oikein suunniteltu avoitoimisto mahdollistaa laadukkaammat kohtaamiset ja tehokkaamman työympäristön!
Avotoimisto vaatii suunnittelua!
Erilaiset toiminnot luovat useita vaatimuksia sekä toiveita työtiloille.
Avotoimistoa suunniteltaessa on huomioitava:
- Työpisteiden paikat ja jakaminen
- Hiljaisten tilojen tarve
- Tietoturvallisuus
- Akustiikka ja viihtyyvyys
- Sisäinen ja ulkoinen viestintä
Vain hyvin suunniteltu ja toteutettu avotoimisto sopii työskentelytilaksi!
Audiovisuaaliset ratkaisut lisäävät sekä työtehoa, että henkilöstön viihtyvyyttä!
4business auttaa avotoimiston toteutuksessa
Yksi suurimmista haasteista on häiritsevän melun poistaminen. Melun lisäksi tarpeettoman puheäänen kantautuminen työpisteelle on myös keskeinen haaste avotyöskentelytilaa suunniteltaessa.
Puheäänen kantavuuteen ja ymmärrettävyyteen on helppo vaikuttaa oikein sijoitetulla ja säädetyllä peittoääniratkaisulla, sekä akustoinnilla.
Peittoäänellä on merkittävä rooli, kun tavoitteena on avotoimiston työviihtyvyys ja työskentelyrauha.
Avotoimiston hiljaiset tilat ja työpisteet on mahdolista toteuttaa vapaasti sijoiteltavilla, akustoiduilla ja äänieristetyillä työpisteillä. Hiljainen työpiste voi toimia yhden tai useamman henkilön työskentelypisteenä ja se voidaan varustaa videoneuvotteluvalmiuksilla.
Peittoäänen käyttäminen auttaa keskittymään ja mahdollistaa miellyttävämmän työympäristön.
Avotoimiston työpisteet
Mikäli avotoimistossa ei ole henkilökohtaisia työpisteitä, on tilanhallintajärjestelmä oivallinen ratkaisu.
Tilanvarausjärjestelmän ansiosta työpiste on helposti varattavissa kalenterin tai mobiiliapplikaation avulla.
Varaus on mahdollista toteuttaa myös työpistesensorein, jolloin työpiste varautuu käyttäjälleen automaattisesti ja vapautuu seuraavan työskentelijän käyttöön edellisen poistuttua.
Hybridityöskentely tarkoittaa usein työskentelyä toimiston ja kotikonttorin välillä. Älykkäällä tilanvarausjärjestelmällä käytät neliöt tehokkaasti. Vapaa työpiste on aina helppo löytää ja raportointityökalujen avulla on helppo tarkkailla työpisteiden käyttöasteita.
Onko avotoimiston päivittäminen ajankohtaista? Ota yhteyttä ja toteutetaan juuri teille sopivin ratkaisu!
Löydä yhteyshenkilö
Asiantuntijamme ovat valmiina palvelemaan sinua!
Lähetä viesti
Lähetä meille viesti ja autamme sinua pian!
Soita nyt
Soita ja sovitaan tapaaminen!
Etkö tiedä vielä, mitä etsit?
Täytä kartoituskyselymme, niin autamme sinut älykkäästi alkuun!